نتایج جستجو برای عبارت :

No need to damn subject

I don't know why parents insist on talking about others. specially mothers. God damn..other girls other girls..you know all of the mothers ate kind,they miss you , they love you but sometimes hard to tolerate:|
sometimes I say to myself, let's show them the real other girls, and be one of them.
last week that my mother was on travel,  although I had coaching exams I cooked, cleaned washed the dishes, and there was no mess in our home, and actually they see I can handle it very good..but she always love me to cooked and always say look at Fazeleh she never let her mother to touch anything and always cook,but tou I worry about you after marriage (actually she is 5years younger than me:/what the hell!) I never wana be like them because there is nothing in their damn minds except marriage and
یه بار بهش گفتم که تو وقتی من خوبم منو دوس داری فقط وقتی به حرفت گوش میدم منو دوس داری به محض اینکه کاری بر خلاف نظر تو انجام بدم میشم آدم بده و دیگه منو دوس نداری ، تصوری که از من ساختی برا خودت رو دوسداری ...
اون اولین نفری نیس که فقط تصور بی نقصی که از من ساخته رودوسداره و تا کاری که برخلاف میلش باشه رو انجام بدم میشم بدترین آدم میشم کسی که باوراش نسبت به من شکسته .... 
وقتی بار دیگه قضاوت شدن از جانب یه عزیزی رو بشنوی درد داره میسوزه خیلی هم میسو
This is 5 in the morning and I'm still awake. Watching movie. Thinking about my damn life. 
I don't know what's going on here.
I have a lot in my mind. One minute I feel like I owe it to myself to make a good life for myslef another minute I have this life more than ever.
I don't what's gonna happen tomorrow but I know that I have to do something because there is no other way.
I gotta do what I gotta do no matter how hard it is.
I will not stop for a second. I Will Not.
This is 5 in the morning and I'm still awake. Watching movie. Thinking about my damn life. 
I don't know what's going on here.
I have a lot in my mind. One minute I feel like I owe it to myself to make a good life for myslef another minute I hate this life more than ever.
I don't know what's gonna happen tomorrow but I know that I have to do something because there is no other way.
I gotta do what I gotta do no matter how hard it is.
I will not stop for a second. I Will Not.

نمونه قرارداد و بیمه نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد
از اهداف اصلی شرکت بیمه پاسارگاد جذب رضایت مشتریان و  ایجاد اعتماد و همچنین مشتری مداری میباشد. در همین راستا بیمه نامه عمر و تامین آتیه این شرکت دارای قراردادی کامل و کاملا مشخص و معین می باشد.
بیمه گذاران بیمه نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد پک کاملی را پس از ثبت نام و خرید این بیمه نامه دریافت می کنند که شامل:
1-سند بیمه نامه2-جدول سرمایه بیمه عمر3- الحاقیه پوشش های بیمه ای4-تعاریف عمومی بی
پر از خشم، دلهره و نگرانی ام.
از ثبات مزخرفی ک این اقتصاد کوفتی مملکت نداره عصبانی ام. از اینکه هی دارم میبینم چیزایی ک بهش دل بسته بودم داره دود میشه میره هوا ناراحت و خشمگینم. لعنت به همه شون!
از اینکه هس میکنم دست کم گرفته میشم و اون قدری ک اهمیت میدم بهم اهمیت داده نمیشه بدم میاد و ناراحت و غمگینم.
برای رفیقی ک حالش بد بوده و هی خبرای مختلف تایید نشده ای ازش بهم میرسه نگرانم.
و اینکه فردا اعلام نتایجه. لعنت بهشون. قلبم داره میاد تو دهنم.
آشفته
Very little can be found in the legal relationship that makes little or no use of this rule, the staple rule.
The purpose of the Stapled rule is to prohibit the use of, or claim to, a right or obligation or any subject of a right that a claimant has previously objected to or expresses, for example, after the conclusion of a contract, one of the parties can not claim to be illegal.
As Stapel flies against the lawsuit, it keeps him from being guilty of something or denying them.
An individual who benefits from the flow of statels is a sign of his exemption from keeping certain things.
While from the point of view of the person, the insignia of Staspel is his absolute prohibition on providing a reason for the same matter.
How is the staple rule in Iran?
The purpose of the prohibition of citat
پر از خشم، دلهره و نگرانی ام.
از ثبات مزخرفی ک این اقتصاد کوفتی مملکت نداره عصبانی ام. از اینکه هی دارم میبینم چیزایی ک بهش دل بسته بودم داره دود میشه میره هوا ناراحت و خشمگینم. لعنت به همه شون!
از اینکه هس میکنم دست کم گرفته میشم و اون قدری ک اهمیت میدم بهم اهمیت داده نمیشه بدم میاد و ناراحت و غمگینم.
برای رفیقی ک حالش بد بوده و هی خبرای مختلف تایید نشده ای ازش بهم میرسه نگرانم.
و اینکه فردا اعلام نتایجه. لعنت بهشون. قلبم داره میاد تو دهنم.
آشفته
once in the dream world There was a devil beside me and he said different words on the subject And These issues were material And if I were paying attention to a subject, he would tell that story I would take these things And throw it away one topic was Mother's Day I also threw it away Until the devil became angry And he pulled me down on the bed Then I saw that I was not moving on the bed
At the first work I had a weak spirit And in the dream world It happened many times That I can't shake a bit or talk They turned me around
It happened many times That moment when I fall asleep They woke me up with a shock
when I had to wake up I saw the devil who imagined the spider web

آدرس سایت اصلیMain site address
iranchina.blog.ir
once in the dream world There was a devil beside me and he said different words on the subject And These issues were material And if I were paying attention to a subject, he would tell that story I would take these things And throw it away one topic was Mother's Day I also threw it away Until the devil became angry And he pulled me down on the bed Then I saw that I was not moving on the bed
At the first work I had a weak spirit And in the dream world It happened many times That I can't shake a bit or talk and They turned me around their selfs
It happened many times That moment when I fall asleep They woke me up with a shock

iranchina.blog.ir
At the first work I had a weak spirit And in the dream world It happened many times That I can't shake a bit or talk They turned me around

iranchina.blog.ir
لای پست های یکی از وبلاگ هایی که دنبال می کنم پست ِ غریبی دیدم. نویسنده نوشته بود: " دلم میخواد یک بار دیگر او را ببینم. "
تمام محتوای پست همین بود. 
بعد یک نفر آمده زیرش کامنت گذاشته " چرا انقدر مبهم و غیرمستقیم اونم توی یک فضای عمومی مثل وبلاگ ؟.. یه ایمیل بهش بزنید و باهاش قرار بذارید. "

داشتم فکر میکردم یحتمل احساس ِ غربت ِ نویسنده در هنگام ِ خواندن ِ این کامنت چندین برابر بیشتر از زمان ِ نوشتن ِ آن یک جمله باشد ...  
" یه ایمیل بهش بزنید و ب
Abstract: After the end of vertical integrating age in which organizations themselves implemented and executed entirely supply chain activities From the beginning to the end (from supply to distribution and delivery layers of products and customer services), now outsourcing age of organizational activities is started. Nowadays evaluation and outsourcing activities control is one of the manager's challenges.And this fact in the most cases has subject to the experts' thoughts and styles with regard to human judgment and rationalization. And Above all, lack of certainty condition in evaluation indexes, and Outsourcing activities continuation will be subjected to risk by this issue. Thus, in this article after literature reviewing in standards and suppliers' operation Evaluation indexes, we st
Shawn Mendes & Camila Cabello - Senorita

متنش:
I love it when you call me señorita

I wish I could pretend I didn't need yaBut every touch is ooh la la laIt's true, la la laOoh, I should be runningOoh, you keep me coming for you
Land in MiamiThe air was hot from summer rainSweat dripping off meBefore I even knew her name, la la laIt felt like ooh la la laYeah noSapphire moonlightWe danced for hours in the sandTequila sunriseHer body fit right in my hands, la la laIt felt like ooh la la la, yeah

I love it when you call me señoritaI wish I could pretend I didn't need youBut every touch is ooh la la laIt's true, la la laOoh, I should be runningOoh, you know I love it when you call me señoritaI wish it wasn't so damn hard to leave youBut every touch is ooh la la laIt's tru

substance  from farabi view

Hi every one. Before of my talk with you I must say that my english language is weak. know this point in the every post that I will put in my blog.  If you see every kind Language mistakes in my writes I have please of you say me. Thanks.

My master Thesis is in subject of substance but from farabi view. till now I understand that this philosopher is very Affected of  Aristotle  organon’s,  special in this subject. my mean is that aristote in his organon  have trends to quiddity till being. He diagnosis two substances. primary Substance and Secondary substance. Substance of first is same external being for egsample “this human” or “this pen” but substance of second is conception of that external thing or is quiddity.  But Aristo
Hi every one. Before of my talk with you I must say that my english language is weak. know this point in the every post that I will put in my blog.  If you see every kind Language mistakes in my writes I have please of you say me. Thaks.

My master Thesis is in subject of substance but from farabi view. till now I understand that this philosopher is very Affected of  Aristotle  organon’s,  special in this subject. my mean is that aristote in his organon  have trends to quiddity till being. He diagnosis two substances. primary Substance and Secondary substance. Substance of first is same external being for egsample “this human” or “this pen” but substance of second is conception of that external thing or is quiddity.  But Aristotle in the metaphisice backs of his idea
سلام
توی این قسمت میخوایم با هم یه اسکریپتی را با پایتون بنویسیم که ایمیل ارسال کنه و توی 2 تا پست بعد نحوه ساخت برنامه هک جیمیل و ساخت منشی برای سیستم را آموزش بدیم...
پایتون زبان برنامه که هکرها خیلی ازش استفاده میکنن بسیار ساده و فوق العاده قوی هستش ما سعی کردیم مطالب جالبی راجب پایتون بنویسیم
این آموزش یاد میگیریم به وسیله پایتون ایمیل ارسال کنیم آموزش جالبی هستش امیدوارم دوس داشته باشید
خب دوستان عزیز تو این پست قصد داریم از زبان برنامه
آزمون زبان انگلیسی GRE به دو نوع Subject و General تقسیم می‌شود:
آزمون GRE Subject – این آزمون شامل دروس تخصصی رشته های خاص مانند زیست شناسی، شیمی، ادبیات انگلیسی، ریاضی، فیزیک و روان شناسی بوده و به داوطلبان کمک می‌کند تا بیش از پیش خود را نسبت به دیگران متمایز کنند. اگر قصد ادامه تحصیل در یکی از این رشته ها را دارید، باید وب سایت دانشگاه موردنظر را بررسی کنید تا از لزوم شرکت در این آزمون با خبر شوید. در حال حاضر این آزمون تنها سه بار در سال توسط سازمان س

substance  from farabi view
Hi every one. Before of my talk with you I must say that my english language is weak. know this point in the every post that I will put in my blog.  If you see every kind Language mistakes in my writes I have please of you say me. Thaks.

My master Thesis is in subject of substance but from farabi view. till now I understand that this philosopher is very Affected of  Aristotle  organon’s,  special in this subject. my mean is that aristote in his organon  have trends to quiddity till being. He diagnosis two substances. primary Substance and Secondary substance. Substance of first is same external being for egsample “this human” or “this pen” but substance of second is conception of that external thing or is quiddity.  But Aristotle in th
آه مائده عزیزم!میدونم که چقدر دوست داشتی بلد میبودی گیتار بنوازی یا پیانو و یا هر آلت موسیقی ای دیگه ای! بهت قول میدم یه روز یادمیگیریم و همچنین بهت قول میدم یه تلسکوپ گنده بخریم و بذاریم روی پشت بوممون و شب تا صبح ستاره تماشا کنیم! 
امشب قراره بریم کفش بخریم! و مادر و پدر بالاخره از ایدئولوژی "کفش گرون و مارک بخریم اما دیر به دیر" کوتاه اومدن و به کفش های فیک رضایت میدن...میدونی؟همون کفشی که تا پارسال 300تومن بود الان یک و خورده ای شده و واقعا بی
سلام:)
از دیشب تا حالا دارم اخرین رتبه قبولی پرستاری رو شخم میزنم:|
و به این نتیجه رسیدم که هی دختر!تو که بیوتکنولوژی دوست داشتی!پس چی شد؟بعد به خودم میگم تو میخوای بری اونور!با پرستاری راحت تر میشه رفت!
پس برو یه دانشگاه لول پایین پرستاری بخون!
و من همچنان اندر خم یک کوچه ام!کوچه ای به نام کنکور:////
Read Black Tech Internet Cafe System Light Novel :

We’ve had systems that help the MCs make pills, steal skills from legendary masters, and even be forced to show off to earn points, but what about a system that allows one to run a virtual reality internet cafe, featuring all the classic games?
Our MC awakens in a new world and finds himself with a mysterious system that allows him to run a fully self-sufficient virtual reality internet cafe! What? Opening an internet cafe in a cultivator world? You can now surf the internet, watch dramas, and play video games?!
One Emperor Warrior cried after visiting MC’s shop, “Damn, Blizzard completes my life!”
Another Yuan River Realm cultivator gasped after drinking Sprite, “What is this sorcery?”
What else did the MC bring to the cult
میلگرد CK45

برخی از کاربردهای این نوع میلگرد شامل موارد زیر می باشد:
قطعات اتومبیل و موتوره
در قطعاتی مانند بوش و میل لنگ
شفت ها و غلتک های صنعتی
میلگرد CK45
تلفن : 02166672010
فکس : 02166674094
ایمیل : Pishgam.foolad.m@gmail.com
آدرس : تهران - بازار آهن شاد آباد - بلوک مرداد شمالی پلاک 189
استخدام شرکت سنا چوب خاورمیانه
شرکت تولیدی و بازرگانی سناچوب خاورمیانه، واقع در شهرک صنعتی پرند فعال در زمینه صنایع چوبی جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود در بخش های مختلف در استان تهران از افراد واجد شرایط در محدوده اسلامشهر، رباط کریم، پرند دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی
شرایط احراز
راه ارتباطی

مدیر بازرگانی
(کد شغلی: 9001)

جنسیت: آقا
دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی یا رشته های مرتبط 
مسلط به ثبت سفارش واردات 
مسلط به زبان انگ
انتظار، نشستن برای اینکه کار به خودی خود صورت بگیرد، نیست. انتظار حرکت است. انتظار فرج یعنی خود را از همه جهت برای آن هدفی که امام زمان (علیه الصّلاة والسّلام) برای آن هدف قیام خواهد کرد، آماده کردن.
۱۳۸۷/۵/۲۷-رهبر انقلاب

ورق آلیاژی (CK45)

ورق آلیاژی Ck45
ورق آلیاژی A516Gr80
 ورق آلیاژی A283Gr60
ورق آلیاژی A283Gr70
ورق آلیاژی 17Mn4
ورق آلیاژی A516Gr70
ورق آلیاژی St52
ورق آلیاژی St44
ورق آلیاژی Delidor
ورق آلیاژی Hardox
ورق آلیاژی A6 دریایی
ورق آلیاژی نسوز 1.4841
ورق آلیاژی دمای پایین 1.4824

ورق آلیاژی (CK45)
Soudabeh:This prayer is very special and can even be used as the basic prayer. If we look at the last part of the prayer, the affair and  the act, are indicated in this prayer. The act must be based on satisfaction and Fel (intention) is based on obedience and both of them are on the basis of inspiration.  In the part of  Fel (intention) what causes obeying is ذلل نفسی ( having supplication mode)  and عظم شانک ( seeing yourself submissive and  consider God  great)  the act that gives satisfaction is inspired and this subject is happening with ذلل نفسی و عظم شانک This is very obvious. The act of righteousness is done by inspiration or with obedience to God.  If these two inspirations are made, the person will despise himself before God and consider Go
میلگرد فولاد MO40

نیکل
مولیبدن
کروم
گوگرد
فسفر
منگنز
سیلیسیم
کربن

[0.15 - 0.25]
[0.8 – 1.1]
[0.75 – 1]
[0.15 – 0.35]
[0.38 - 0.43]

میلگرد فولاد MO40
Taylor Swift – You Need To Calm Down

U Need To Calm Downلازمه که خونسرد باشی برای دانلود این اهنگ لطفا به کانال تلگرام ما مراجعه نمایید.بر روی نوشته کلیک کنید!

[Verse 1]

You are somebody that I don’t knowتو کسی هستی که من نمیشناسمBut you’re takin’ shots at me like it’s Patrónولی مثل ریختن پشت سرهم نوشیدنی پاترون(نوعی مشروب) به هم حمله میکنی
And I’m just like, damn, it’s 7 AMبرای مشاهده ادامه به لینک زیر مراجعه نماییدکلیک کنید
پاسخ P300 و سایر پاسخ‌های درون‌زای دیگر، بواسطة وابستگی‌شان به متن محرک، stimulus Context بدست می‌آیند و نه بواسطة Stimulus factors این پاسخها نیز بواسطة ویژگیهای توجهی فرد Subject attention Characteristics بدست می‌آیند و نه بواسطة ویژگیهای فرد subject Characteristics 28- روش یا پارادئیسم رایج برای ثبت پاسخ‌های P300 شامل ارائه سیگنال‌های هدف oddball است. سیگنالی که در شرایط معمول ارائه می‌گردد، در بیشتر زمان تست ارائه می‌شود، اما هر از گاه یک محرک متفاوت، در بین این سیگنالها، ارائ
پدیده‌ اعتکاف یکی از رویش‌های انقلابی است. این پدیده‌ عمومی، آن‌هم اغلب همه جوان، جزو رویش‌های انقلاب است. من یک‌وقت عرض کردم که انقلاب ما ریزش دارد، اما رویش هم دارد؛ رویش‌ها بر ریزش‌ها غلبه دارند. پس خوشا به حالتان معتکفین عزیز!
۱۳۸۴/۵/۲۸-رهبر انقلاب

به اطلاع دانشجویان محترم می رساند فایل PDF جزوات مربوط به مباحث تدریس شده در کلاس های آموزش مجازی دانشگاه از طریق لینک های ذیل در دسترس دانشجویان می باشد.
رمز ورود کد پنج رقمی مشخصه کلاس در زمان انتخاب واحد می باشد.

لینک های ارتباط با دانشجویان در فضای مجازی:

به اطلاع دانشجویان محترم می رساند فایل PDF جزوات مربوط به مباحث تدریس شده در کلاس های آموزش مجازی دانشگاه از طریق لینک های ذیل در دسترس دانشجویان می باشد.
رمز ورود کد پنج رقمی مشخصه کلاس در زمان انتخاب واحد می باشد.

لینک های ارتباط با دانشجویان در فضای مجازی:

Others : video games cause violence. They corrupt teenagers minds.Me playing skyrim which includes fighting, killing, gore scenes and blood : sitting on a chair at the inn listening to the bard playing his lute and just chillin' ... OrHorse riding and enjoying the beautiful nature of Skyrim, some times stopping and just admiring the view!
*video games don't CREATE violence, if someone becomes violent playing them, it's because that they tried channeling their anger and rage through games but they couldn't so they have no choice but to unleash it in the real world. There is nothing wrong with the games! So instead of changing the subject, confront the real question, where does this anger and rage come from? Why? How to stop it and how to help! Not ... " oh it's because of all the games you
"In the name of God, the Compassionate, the Merciful"
: It is necessary to mention some delightful points
But the good news of tonight are the respond to all those who have doubt if the reappearance of Imām Mahdi(aj)  is near and our leader [ Ayatollah  Khamenei] is the one who gives the flag of this revolution to its owner
✅ Imām Khomeini said, "Soon we will enter BeytoAllah al-Harām(the Ka'aba)". Our leader Ayatollah  Khamenei also has said, "I am not worried that Saudis buy so many weapons because soon Mujahidin( warriors of Allah) will obtain these weapons
✅Imām khomeini said, " Ayatollah  khamenei is amongst the dutiful and good ones in this resolution who has been from before this revolution and will be till the highest point of this revolution InshaAllah
✅Imām Khomei
دستاوردهای این ماه عزیز را چگونه حفظ کنیم؟
برداشتی از بیانات رهبر انقلاب درباره مراقبت از ذخیره‌های معنوی رمضان
«عزیزان من! این ذخیره‌ تقوا، که در ماه رمضان به دست آوردیم، باید حفظ کنیم. این آذوقه‌ طول سال ماست.»
۱۳۸۳/۸/۲۴-رهبر انقلاب

When you change, people might like you or not. But the truth is, you shouldn’t unchange your changes :)
I’ve already written a post about those unpleasant situations, where some one that you like, changes, and the result of those changes, simply cannot be acceptable by you! You cannot understand the reasons of those changes and you can’t love the new person you’ve known previously, anymore. 
So, the solution I suggested, or the approach I took to confront that scenario of life, was that I used to accept it. I chose to accept the new personality in front of me, replaced that with the picture I’ve already had from that person, and then decided to make a new decision, to determine whether or not, I want to like that person, be in contact with her/him from now on, or not.
But now, t
 بهار مهربانی
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به منظور تسلّی دل غم‌دیدگان، کمک به کودکان آسیب دیده، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پرکردن اوقات فراغت کودکان اقدام به راه‌اندازی پویش «بهار مهربانی» در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارسال بسته‌های کتاب و اسباب بازی برای آسیب‌دیدگان این مناطق، کرده است.
با تشکر از انتخاب شما جهت ارتباط با بنده برای تبلیغ و انتقاد و پیشنهاد های سازندتون از روش های زیر استفاده کنید.
روش اول:
راحت ترین راه ارتباطی از طریق فرم زیر است. اما اگر در بلاگ ثبت نام نکرده اید میتوانید یکی از روش های دیگر را امتحان کنید.
روش دوم:
ارسال نامه الکترونیکی به صندوق پستی من
روش سوم:
ارتباط در اینستاگرام
روش چهارم:
گفت و گو در رسانه تلگرام
امیرالمؤمنین یکی از القابش «کرّار غیر فرّار» است. می‌خواهید زنده بمانید؟ می‌خواهید عزیز باشید؟ می‌خواهید در علم و عمل پیشرفته باشید؟ می‌خواهید جوانانتان سرافراز باشند؟ می‌خواهید فردایتان فردای روشنی باشد؟ باید استقامت داشته باشید. فعال، کرّار، خستگی‌ناپذیر و دنبال کننده‌ اهداف خود؛ آینده‌ چنین ملتی روشن است.
۱۳۸۴/۵/۲۸-رهبر انقلاب

ثبت بک لینک در سایت sites.ncku.edu.tw
برای اینکه لینک وب سایت خود را در sites.ncku.edu.tw ثبت کنید ، لازم است در قسمت Comment subject کد لینک فالو خود را قرار دهید تا به صورت لینک نمایان شود . همچنین به صورت فالو می باشد
برای ورود به سایت بر روی لینک ذیل کلیک کنید
http://sites.ncku.edu.tw/NCKU_MSE_ALUMNI/blog/gbook/4
در این آموزش فتوشاپ می آموزید که چگونه یک افکت فتوشاپ اثر افشانی ایجاد کنید تا جلوه های ویژه شگفت انگیزی به تصاویر خود اضافه کنید. من همه چیز را با جزئیات بسیار توضیح خواهم داد که همه می توانند آن را ایجاد کنند ، حتی آنهایی که برای اولین بار فتوشاپ را باز کرده اند.
جلوه عکس که در بالا نشان داده شده است ، من به شما نشان خواهم داد که چگونه در این آموزش ایجاد کنید. اگر می خواهید اثر فتوشاپ حتی در چند دقیقه فقط با یک کلیک و تنها در چند دقیقه اثر نورا
"In the name of God, the Compassionate, the Merciful"
: It is necessary to mention some delightful points
But the good news of tonight are the respond to all those who have doubt if the reappearance of Imām Mahdi(aj)  is near and our leader [ Ayatollah  Khamenei] is the one who gives the flag of this revolution to its owner
✅ Imām Khomeini said, "Soon we will enter BeytoAllah al-Harām(the Ka'aba)". Our leader Ayatollah  Khamenei also has said, "I am not worried that Saudis buy so many weapons because soon Mujahidin( warriors of Allah) will obtain these weapons
✅Imām khomeini said, " Ayatollah  khamenei is amongst the dutiful and good ones in this resolution who has been from before this revolution and will be till the highest point of this revolution InshaAllah
✅Imām Khomei
میلگرد فولاد MO40

شمارهAISI
عملیات
استحکام تسلیم
PSI
استحکام کششیPSI
درصد ازدیاد طول
درصد کاهش سطح
سختی BHN
استحکام
ضربه
Ft.Ib

یکنواخت شده (1600F)

تابکاری شده (1600F)

میلگرد فولاد MO40
میلگرد فولاد MO40

مقدار
خاصیت مکانیکی

415MPa
توان بازدهی

655MPa
توان کششی

۱۴۰GPa
ضریب توده

۸۰GPa
ضریب برش

۱۹۰-۲۱۰MPa
ضریب الاستیک

۰/۲۷-۰/۳۰
نسبت پویسون

۲۵/۷۰%
کشیدگی تا شکست

سختی، راکوِل C

سختی، راکوِل B

سختی ، نوپ

سختی، ویکرز

قابلیت ماشینکاری

سختی، برینل

میلگرد فولاد MO40

ورق آلیاژی (CK45)

دماهای بسیار بالا
دماهای بسیار پاییین
مخازن تحت فشار
مصارف استحکام بالا
سختی بسیار بالا
مقاومات در برابر زنگ زدگی
مقاومت در برابر خورندگی هوا
مقاومت در برابر نمک های دریایی
صنایع قطعه سازی
صنایع ساخت ابزار
راه سازی ،پل سازی و شهرسازی
صنایع هواپیمایی
فولاد های مقاوم در برابر اسید
و بسیاری مصارف خاص و ویژه دیگر

ورق آلیاژی (CK45)
آدرس : تهران - بازار آهن شاد آباد - بلوک مرداد شمالی
با توجه به تنوع بسیار بلبرینگ و رولبرینگ ها، در نوع بلبرینگ، برند های بلبرینگ و همچنین تغییرات پیوسته و لحظه ایی موجودی انبار شرکت به علت فروش بلبرینگ و رولبرینگ ها و همینطور نوسان قیمت ارز، قیمت بلبرینگ ها متغییر است لذا جهت اطلاع از قیمت بلبرینگ ها و موجودی و همچنین در صورت نیاز به مشاوره فنی و مهندسی میتوانید از روش های مختلف اقدام فرمایید.
شرکت فیدار پارسیان به شما اطمینان میدهد بهترین کیفیت جنس اصلی به همراه ارزانترین قیمت بلبرینگ
میلگرد فولاد MO40

میله گرد، میله مربع و صفحه فولاد mo40 (فولاد AISI 4140) میتواند بوسیله هوا، حرارت دادن و کوئنچ کردن سخت شود.فولاد آلیاژ SAE 4140 معمولا حرارت آماده شده را به سختی 18-22 HRC تبدیل می کند. اگر عملیات حرارتی بیشتری مورد نیاز باشد، در آن صورت 840- 875 درجه سانتی گراد حرارت دهید و حرارت را تا زمانی که در تمام بخش های فولاد به طور یکسان منتقل شود نگهدارید، سپس به مدت 10-15 دقیقه هر 25 میلی متر از فولاد را در آب خیس کنید و درنهایت فولاد را در روغن، آب
میلگرد فولاد MO40

مهمترین موارد مصرف این مدل شامل: تهیه قطعات رابط کوچک، گیره فشنگی، میله های رابط، میل لنگ ها، چرخ دنده ها، غلتک های صنایع سیمان، قطعات ماشین ابزار، سر تنه های دستگاه حفاری چاه نفت، اتصال میل گاردن ها، سلاح، شفت ها، چرخ زنجیر ها، سگدست فرمان، پین های زنجیر بولدزر ، شاتون ها، غلتک های صنایع فولاد، چکش دنده گرد ، پیچ ها و پیچ های دو سر رزوه و سایر موارد می باشد. 

میلگرد فولاد MO40
آ
میلگرد فولاد MO40

میلگرد فولاد mo40 یکی از فولادهای بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد که در گروه فولاد های قابل عملیات حرارتی قرار میگیرد و بر اساس استاندارد 4140 SAE آمریکا و استاندارد DIN 1.7225  آلمان شناخته می شود.
این فولاد با شعله قابلیت سخت شدن دارد. از این فولاد در قطعات متوسط با استحکام بالا و سختی زیاد استفاده می شود. و قابلیت شکل پذیری و جوشکاری بالایی دارد. و ذوب و تهیه این آلیاژ در کوره های قوس الکتریکی و هم در کوره های القایی صورت می گیرد.

می
میلگرد CK45

میلگرد CK45 دسته ای از فولاد های آلیاژی عملیات حرارتی بوده که در استاندارد DIN آلمان با نام ۱.۱۱۹۱ نیز شناخته می شود. این فولاد از جز متوسط کربن بوده که دارای ترکیب شیمیایی ۰.۴۵ کربن، ۰.۲۵ سیلیسیم و ۰.۶۵ منگنز می باشد. فولاد ck45 جزو فولاد هایی می باشد که در دمای ۷۰۰-۶۵۰ آنیل و در دمای ۱۱۰۰-۸۵۰ تحت عملیات فورجینگ قرار می گیرند.این فولاد جزء فولادهای قابل حرارتی نیز می باشد. و دارای ترکیبات شیمیایی زیر است:
گوگرد:  0.‎035
فسفر: 0.‎035
منگنز: 0.5
به راستی علت حضور ما در این سیاره چیست؟ بهترین پاسخی که می توان به این سوال داد این است که “برای عشق ورزیدن”. سخن از عشق در کلام عرفا بسیار گفته شده مثلا حضرت حافظ می فرماید:
عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی عشق داند که در این دایره سرگردانند
شیخ ابو سعید ابوالخیر می فرماید:
وا فریادا زعشق وا فریادا            کارم به یکی طرفه نگار افتادا
گر داد من شکسته دادا دادا         ورنه من و عشق هر چه بادا بادا
عشق زیباترین، هیجان انگیزین و وصف ناشدنی ترین اح
Five essential elements of a valid contract include: پنج عنصر اساسی یک قرارداد معتبر عبارتند از :1) competent parties; ١) طرفین واجد صلاحیت : به عنوان مثال داشتن حداقل سن هجده سال تمام در بعضی از نظام های حقوقی و یا برخورداری از سلامت روانی 2) subject matter; ٢) موضوع :قرارداد باید به طور شفاف و کافی موضوع توافق را بیان نماید .موضوع قرارداد نباید غیر قانونی باشد و یا برای نیل به یک هدف غیر قانونی باشد.3)Consideration; ٣) عوض :پول ، کالا ، خدمات و یا ترکیبی از انها ممکن است بعنوان عوض معاملات در
نوروز باستانی، نوروز پادشاهان بود؛  امّا ایرانیِ مسلمان، این نظم و این قالب را به نفع خود تغییر داد... نوروزی که امروز ما داریم، نوروز ایرانی است؛ نوروز ملّت مسلمانی است که از قالب این مراسم کهن، توانسته است برای خود سرمایه‌ای فراهم کند و به سمت هدف‌های خود پیش برود.
۱۳۹۴/۱/۱-رهبر انقلاب

نحوه ارسال تمارین
همونطور که در کلاس هم تاکید کرده بودم
تا ساعت 24 امشب فرصت دارید تا 2 تا تمرین طراحی وب رو
به آدرس ایمیل زیر ارسال کنید:
sayadweb11@gmail.com
قوانین ارسال تمرین:
1 - عنوان ایمیل یا همون قسمت Subject، باید اسم و فامیلی شما به صورت کامل باشه
2 - کدهای تمرین اول رو به اسم T1 و تمرین دوم رو به اسم T2 ذخیره و ارسال کنید
3 - اگه از css خارجی استفاده کردین برای هر تمرین، فایل html و css رو با هم zip کنید و اسم فایل زیپ رو طبق مورد 2 نام گذاری کنید و بفرستید
4 - مهلت
پاورپوینت شاخص گذاریRDF
دانلود پاورپوینت با موضوع شاخص گذاریRDF ، در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مدل داده RDF نمایش گراف داده ها در قالب عناصر سه/چهارتایی (Subject,Predicate,Objet,Concept) چالش ها نوع پرس جوی مورد پشتیبانی روی گراف های دا
Of the Liberty of Thought and Discussion
THE time, it is to be hoped, is gone by when any defence would be necessary of the "liberty of the press" as one of the securities against corrupt or tyrannical government. No argument, we may suppose, can now be needed, against permitting a legislature or an executive, not identified in interest with the people, to prescribe opinions to them, and determine what doctrines or what arguments they shall be allowed to hear. This aspect of my the question, besides, has been so often and so triumphantly enforced by preceding writers, that it needs not be specially insisted on in this place. Though the law of England, on the subject of the press, is as servile to this day as it was in the time of the Tudors, there is little danger of its being actually pu
عزیزان من! سعی کنید روز اوّل فروردین را برای خودتان «نوروز» کنید. اوّل فروردین «نوروز» برای آن‌هایی که در درون خود، به فساد و انحطاط گرایش پیدا می‌کنند و خود را از خدا دور می‌کنند، نوروز و عید نیست، روز جشن و شادی نیست؛ شوم است!
۱۳۷۷/۱/۱-رهبر انقلاب

فعل (Verb) :فعل چیست:فعل مهمترین بخش در زبان انگلیسی می باشد، حتی کوتاهترین جملات دارای فعل هستند. شما می توانید یک جمله یک کلمه ای به کمک فعل بسازید مثل: !Stopبرخی از افعال انجام کاری را می رسانند که به آنها Action word می گوییم مانند: fight، run و workبرخی دیگر چنین نیستند و معمولا وضعیت و یا وجود چیزی را می رسانند که به آنها State word می گوییممانند : be، exist ، seem ، belongیک فعل همیشه داری فاعل است ( کننده کار) مثال:John speaks Englishدر اینجا John فاعل(subject) و speaks فعل می باشد. بناب
آغاز فعالیت اجرای دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران
پس از برگزاری موفق و بی نظیر اولین نمابشگاه بین المللی کار ایران جابکس، فعالیت دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران از امروز رسماً آغاز گردید. امید است با تقویت نقاط قوت نمایشگاه اول  و کاهش نقاط ضعف، در دومین دوره شاهد حضور موفق شرکتهای موفق و برندهای برتر داخلی و خارجی باشیم.
با تشکر از انتخاب شما جهت ارتباط با بنده برای تبلیغ و انتقاد و پیشنهاد های سازندتون از روش های زیر استفاده کنید.
روش اول:
راحت ترین راه ارتباطی از طریق فرم زیر است. اما اگر در بلاگ ثبت نام نکرده اید میتوانید یکی از روش های دیگر را امتحان کنید.
روش دوم:
گفت وگو در پیام رسان سروش
روش سوم:
ارسال نامه الکترونیکی به صندوق پستی من
روش چهارم:
ارتباط در اینستاگرام
روش پنجم:
گفت و گو در رسانه تلگرام
رونق تولید ۱۳۹۸

امسال مسئله‌ «تولید» مطرح است. می‌خواهم مسئله‌ تولید را به‌عنوان محور فعّالیّت قرار بدهم. که مسئله‌ تولید به نظر من مسئله‌ محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند.
۱۳۹۸/۱/۱- رهبر انقلاب

A Flow Down or Pass-Through or Conduit Clause  EPC Contracts :A flow down clause is a contract provision by which the parties incorporate the terms of the general contract between the owner and the general contractor into the lower tier agreement. It may also be referred to as a pass-through or conduit clause. They are most common in Oil & Gas EPC contracts.منظور و کاربرد این شرط مهم در قراردادهای ای پی سی بین المللی ، زمانی است که طرفین  قرارداد می خواهند  شروط قرارداد اصلی بین خود را به لایه ای پایین تر ( پیمانکاران فرعی یا همان Subcontractors ) و یا فروشندگان و تامین کنندگان کالامنتقل نمایند.به عبار
the main subjectIf you can say and repeat La ilaha illallahIt's hard to repeat and keep saying itand say so much and repeat to unconscious repeat La ilaha illallahThis mention pushes the soulAnd you wake up while you sleepYou are not awake but alert. This mode has several characteristics
If you see there is no gravity pressure and breathing pressure you are in this case If there is distress from distant times Discover it You understand the dimensions of your personality The words and the spiritual state of the words can be understood You get the habits you get اصل مطلب:اگر ذکر لا اله الا الله را به تنهایی یا همراه با ذکر دیگری بتوانید بگویید و تکرار کنیدتکرار و ادامه دادن این ذکر سخت ا
the main subjectIf you can say and repeat La ilaha illallahIt's hard to repeat and keep saying itand say so much and repeat to unconscious repeat La ilaha illallahThis mention pushes the soulAnd you wake up while you sleepYou are not awake but alert. This mode has several characteristics
If you see there is no gravity pressure and breathing pressure in this case If there is distress from distant times Discover it You understand the dimensions of your personality The words and the spiritual state of the words can be understood You get the habits you getاصل مطلب:اگر ذکر لا اله الا الله را به تنهایی یا همراه با ذکر دیگری بتوانید بگویید و تکرار کنیدتکرار و ادامه دادن این ذکر سخت است و ا
If you see there is no gravity pressure and breathing pressure you are in this case If there is distress from distant times Discover it You understand the dimensions of your personality The words and the spiritual state of the words can be understood You get the habits you get اصل مطلب:اگر ذکر لا اله الا الله را به تنهایی یا همراه با ذکر دیگری بتوانید بگویید و تکرار کنیدتکرار و ادامه دادن این ذکر سخت ا
Another day in Paradise
This is a story of a long journy. It has been started long ago and it's still continuing.
So let me start with the first day.
FIRST | DAY ! 
[NOTE ::::: TrY tO rEaD tHiS oNe WiTh BrItIsH aCcEnT]
I woke up today in a weird place! I had no idea where the hell am I. Everything was meaningless.
For a few hours I was trying to focus and remeber the last things before I pass out. But... NOTHING... 
"Where AM I?" I asked my self. No Answer.  I was tied up to a chair . I could feel an old wooden chair with uncomfotable noise. I tryed to get up but I felt pain in my leg. I felt like bleeding maybe. It didn't seem to be alot but it hurt. 
I wanted to shout and ask for help but with everything I've seen in my life, I knew it wasn't the best approach. 
When you're in a t
میلگرد فولاد MO40

دمای آنیل
فولاد mo40 را 800 – 850 درجه سانتی گراد حرارت دهید و حرارت را تا زمانی که در تمام بخش های فولاد به طور یکسان منتقل شود نگهدارید و سپس در کوره آن را خنک کنید.
دمای برگشت (Tempering)
در صورت لزوم، مجددا فولاد mo40 را 550 تا 700 درجه سانتی گراد حرارت دهید، و حرارت را تا زمانی که در تمام بخش های فولاد به طور یکسان منتقل شود نگهدارید، سپس به مدت یک ساعت هر 25 میلی متر از فولاد را در آب خیس کنید و در هوای ساکن خنک کنید.

نرمالیزه کردن (Normal
استاد: ایمان ایرجیان    LinkedIn: linkedin.com/in/imanirajian
سطح: مبتدی تا پیشرفته    فعالیت: تمرینات کلاسی و پروژه پایانیثبت‌نام:    » ایمیل iman.irajian@gmail.com    مدت دوره: متغیر
پیش‌نیازها: فلوچارت، مبانی برنامه‌نویسی، مبانی داده‌ساختارها و الگوریتم‌ها.
اهداف: شروع برنامه‌نویسی و یادگیری اولین زبان برنامه‌نویسی، یادگیری بیشتر برنامه‌نویسی و ++C، یادگیری برنامه‌نویسی شی‌گرا، تقویت پایه‌ی برنامه‌نویسی، آماده‌سازی برای یادگیری سایر زبان‌های برنامه
پکیج منابع درس روش تحقیق کارشناسی ارشد بر اساس
  MLA Handbook for Writers of Research Papers

Personal
Essays and Research PapersDuring your school
career you have probably written many personal essays that presented your
thoughts, feelings, and opinions and that did not refer to any other source of
information or ideas. Some assignments, however, require us to go beyond our
personal knowledge. Weundertake research
when we wish to explore an idea, probe an issue, solve a problem, or make an
argument in relation to what others have written. We then seek out and use
materials beyond our personal resources.The outcome of such
an inquiry appears in the research paper. The term research paper describes
a presentation of student research that may be in a
متن منتشر شده توسط مالک کریپتوتب:
Get 10x more bitcoins from CryptoTab!CryptoTab's boosted up badly: the new algorithm increases mining efficiency up to 10x. Perhaps, it's the most important update we've ever made — it brings you a bunch of serious advantages to be excited of:— Get more bitcoins for the same time ⏱— Higher revenue from your mining network— More stable and fast web surfing Guess what? The improvement won't affect your devices only — it impacts your affiliates too. Just imagine: all the devices that were bringing you passive income will work 10x more efficient — pretty impressive, huh? Those who've managed to develop a branched mining network will taste the fruits of their labor soon — it will be damn juicy!So, if you are still on t
تاریخ تنظیم: 1398/8/9    October 31, 2019
سطح: مبتدی تا پیشرفته    فعالیت: تمرینات کلاسی و پروژه پایانیثبت‌نام:    » ایمیل iman.irajian@gmail.com    مدت دوره: متغیر
اهداف: شروع برنامه‌نویسی و یادگیری اولین زبان برنامه‌نویسی، یادگیری بیشتر برنامه‌نویسی و ++C، یادگیری برنامه‌نویسی شی‌گرا، تقویت پایه‌ی برنامه‌نویسی، آماده‌سازی برای
It was the first day of working. I've just arrived from there. And if you ask me what it was like on earth, I would say that it was weird! Weirder than weird! More than anything else, I felt being useless, the word not said by me, but seen by me in one of the posts I've recently read about the kind of feelings you might have in the first time of being an intern as a software engineer, on my way back home. Despite feeling useless -and stronger than that- I felt monotony. I felt I was bored. There were a lot of things which I weren't aware of and I just didn't know where to start from for learning them! I-didn't-even-know-where- to start learning them! I liked some of the guys I saw there and I didn't feel something special about some others. There were some one that showed me interest and k
با سلام
منابع درس مهارتهای رایانه ترم اول 98-99

فایل 1
اینترنت
شبکه جهانی وب
http
url
hyper link
isp
ftp
web address
browser
موتور جستجوگر
cookie
cache
سایتهای حفاظت شده
گواهی های دیجیتال
رمزگذاری
ویروسها
کلاهبرداری اینترنتی
firewall
spam
امضای دیجیتال
اجزای ایمیل
send
attachments
subject
cc
bcc
forward

فایل 2
قسمتهای اصلی کامپیوتر
سخت افزار
نرم افزار
تعریف شبکه
مزایای شبکه
انواع شبکه
انواع توپولوژی
انواع روشهای اتصال
کارت شبکه
مودم

فایل 3

آزمون میانترم:

درس مهارتها
دانلود سری the raven cycle از Maggie stiefvater

این سری از چهار کتاب تشکیل شده. نویسنده این کتاب همچنین سری گرگ های مرسی فالز رو نوشته که چندین سال پیش توسط یه سایت ترجمه شده بود. (اون موقع خوندمش واقعا یادم نمیاد و چون یه سایت دیگه ترجمه کرده نمیتونم بزارم.) کتاب هاش واقعا معروفن واسه همون این سری و اسپین اف این سری که مربوط به رونان هست رو میزارم چون واقعا قشنگه.

خلاصه:
شاه کلاغ داستان بلو سارجنت، ریچارد گنسی 3 ، ادام پریش، رونان لینچ و نوا رو روایت می کند
به نام خدای مهدی (عج)

نظریات جاسوس بازداشت شده در مورد امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامیسند نظر اصلاح طلبان درباره امام خمینی (باز نشر کنید)عیسی سحرخیز:خیلی‌ از اصلاح‌طلبان هم برخلاف اول انقلاب دیگر علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند!!!من نگاه منتقدانه نسبت به آقای خمینی دارم و اعتقاد دارم برخی کارها اشتباه بود! وی همچنین (تغییر قانون اساسی) (تغییر ساختاری قوه قضاییه)  و  (حذف نهاد ولایت فقیه) را جزئی از اصلاحات می‌داند!اعتراف عجیب یک اصلاح طلب(عی
Ayy, I've been fuckin' hoes and poppin' pillies
Man, I feel just like a rockstar (star)
Ayy, ayy, all my brothers got that gas
And they always be smokin' like a Rasta
Fuckin' with me, call up on a Uzi
And show up, man them the shottas
When my homies pull up on your block
They make that thing go grrra-ta-ta-ta (pow, pow, pow)
Ayy, ayy, switch my whip, came back in black
I'm startin' sayin', "Rest in peace to Bon Scott"
Ayy, close that door, we blowin' smoke
She ask me light a fire like I'm Morrison
Ayy, act a fool on stage
Prolly leave my fuckin' show in a cop car
Ayy, shit was legendary
Threw a TV out the window of the Montage
Cocaine on the table, liquor pourin', don't give a damn
Dude, your girlfriend is a groupie, she just tryna get in
Sayin', "I'm with the band"
Ayy, ayy, now she actin

The Beauty of the Ocean Black Marble

Characteristics are found in the Ocean Black marble that is not found in other natural stones. Because of the strength and durability of this type of stone and its unparalleled beauty, architects and interior designers use this type of stone to make their designs more luxurious.
This stone has also become a popular and expensive stone for use in the building because of its polished surface and a smooth mirror surface. Marble gives the home decoration its splendor and is well worth the investment in interior design because of its high strength and attractive appeal.
Ocean black slab

The resistance of the Black Ocean marble

Some marbles have a very high water absorption due to their calcareous nature. For this reason, they should not be us
کندریک لامار یک رپر و ترانه سراینده برنده جایزه است که به دلیل ابتکار عمل در زندگی در کالیفرنیای جنوبی و همچنین به دلیل ارتباطش با ستاره رپ و تهیه کننده فوق العاده دکتر دره مشهور است.کندریک لامار کیست؟کندریک لامار دادورث ، که به عنوان کندریک لامار اجرا می کند ، در 17 ژوئن 1987 در کامپتون ، کالیفرنیا ، متولد شد. وی پس از نوشتن داستان ها در کودکی ، اشعاری را در مورد خیابان های خشن کامپتون که در آن بزرگ شده بود ، به موسیقی فرستاد. او با نام K-Dot رپ زد
کندریک لامار کیست؟کندریک لامار دادورث ، که به عنوان کندریک لامار اجرا می کند ، در 17 ژوئن 1987 در کامپتون ، کالیفرنیا ، متولد شد. وی پس از نوشتن داستان ها در کودکی ، اشعاری را درباره خیابان های خشن کامپتون که در او بزرگ شده بود ، به موسیقی فرستاد. او با نام K-Dot رپ زد و مجموعه ای از نوارهای ترکیبی به طور فزاینده ای را منتشر کرد ، که وی را مورد توجه دکتر تولیدکننده فوق العاده هیپ هاپ قرار داد. اولین ضبط برچسب اصلی لامار ، بچه خوب ، m.A.A.d City ، برای یک هنر
Time tracking for criminal offenses: In this post and article, we are going to provide users with explanations about the time spent on crime, as you know, in some masses, after a period of time, the masses have been cleared or mild It is considered, in this article, such questions as how time-lapse in crime is affected? How is the time tracking on ta'zir? We will be taking time to complain. Continue with AMIN.
There are three categories of time tracking, time tracking, and time tracking.
Time tracking for crime in general consists of 3 categories, including review of the time of execution, review time of the sentence, time tracking of the prosecution, which we will explain each of them below.
Time lapse in criminal offenses and enforcement
Time lapse in criminal offenses: the execution of
  If this state should be to attain its postsecondary attainment plans and convey quite a few additional People to your dazzling potential, group faculties will bear much of the responsibility.
  Community faculties are definitely the cornerstone of yankee greater training. These institutions enroll almost 50 percent of all university learners in addition to a majority of African American and Latino/a pupils, also as significant figures of low-income, first-generation, and more mature learners.
education colleges in education, nurturing educators and leaders who are intellectually active, socially caring and globally aware to become agents of change in the communities they serve.
  Group schools possess a vital job to participate in in addressing this country’s greatest troub
متن و تکست آهنگ جدید ایگی آزیلیا Iggy Azalea به نام Started
Iggy Azalea Started Lyrics

متن آهنگ:
[Chorus]
I started from the bottom and now I'm rich
I got in my bag and I ain’t looked back since
I started to say sorry, but Fu*** that shit
You started out hatin', now you love my drip
I started from the bottom and now I'm rich
I got in my bag and I ain’t looked back since
I started to say sorry, but Fu*** that shit
You started out hatin', now you love my drip
[Verse 1]
Ayy, bit**c, they lookin' at me, they not lookin' at you
I don't mean to be rude, I'm a 10, you a 2
He be blowin' me up like a Fu***in' balloon
I just tell him give me space like the man on the moon
You know that I’m the best, is that why you depressed?
Say you gettin’ a check,
کلاز مستقل Independent clause: IC کلازی می باشد که در آن علاوه بر حداقل یک فاعل و یک فعل صرف شده، معنی و مفهوم کاملی انتقال می یابد:
I like spaghetti.He reads many books.کلاز وابسته Dependent clause: DC کلازی است که معنی و مفهوم کاملی را نمی رساند؛ و باید با کلازی مستقل ترکیب شود تا جمله ی کاملی ساخته شود.
Although I like spaghetti,…Because he reads many books,…Subject –فاعل: شخص، حیوان، مکان یا چیزی که کاری انجام دهد. برای مشخص کردن فاعل در جمله باید بپرسید چه کسی یا چه چیزی؟
I like spaghetti.He reads many books.verb-فعل: ب
فولاد SPK

فولاد SpK یا Special K یکی از فولادهای ابزاری سردکار که با شماره استاندارهای ۱٫۲۰۸۰ و X2 10Cr12 نامگذاری شده است. این نوع فولاد به فولاد آلیاژی پر کربن معروف می باشد. میلگرد SpK دارای سختی پذیری بالایی برای سرد شدن با روغن و یا هوا می باشد و پایداری مناسبی در طول عملیات حرارتی دارد. فولاد SpK در مقابل گرمادهی های سریع و نامنظم حساس می باشد.
بطور کلی با این نوع فولاد قطعات مختلفی را بطوری که دارای چگالی بالا ابعادی بالا باشند، می توان تولید
تاریخ تنظیم: 1398/8/9    October 31, 2019
سطح: مبتدی تا پیشرفته    فعالیت: تمرینات کلاسی و پروژه پایانی    زمان برگزاری: پاییز 1398ثبت‌نام:    » ایمیل iman.irajian@gmail.com    مدت دوره: متغیر
اهداف: شروع برنامه‌نویسی و یادگیری اولین زبان برنامه‌نویسی، یادگیری بیشتر برنامه‌نویسی و ++C، یادگیری برنامه‌نویسی شی‌گرا، تقویت پایه‌ی برنامه
میلگرد CK45

میلگردی که آلیاژ آن به جای میلگرد فولادی معمول (ST37) از مقدار درصد کربن بالاتری برخوردار می باشد که موجب افزایش استحکام و سختی آن شده و همچنین قابلیت ماشین کاری و کشش بالایی که آن را تبدیل به یکی از پر مصرف ترین میلگردهای موجود در بازار کرده است.
با توجه به خواص مکانیکی و متالوژی خوب آن، قیمت نسبتاً مناسبی دارد و به دلیل اینکه از خواص مقاومت در برابر سایش و ضربه برخوردار می باشد، در تولید ابزار های خاک ورز نیز مورد استفاده قرار می گ
I have plant. Her name is "She". I like this name for her, because it kinda help me to always think about her, in a way like she's a stranger, like although she's living with us, she's not from here, she's not like us, her world is somewhere different from ours. That's why I wanna call her the "She", like the one that I could've never talk to directly, even though I tried, I still find it far, far away from a close conversation I could have. So, she's rather a "she" than a "you" in my world.
Tonight I was writing to myself –as an introverted person, I think it's something quite usual!- And as I was getting deeper and deeper in myself, I just felt that I've suddenly slipped into the endless ocean of my biggest question again, "The meaning of the life, bro!".
But this time, for the first t

The Beauty of the Ocean Black Marble

Characteristics are found in the Ocean Black marble that is not found in other natural stones. Because of the strength and durability of this type of stone and its unparalleled beauty, architects and interior designers use this type of stone to make their designs more luxurious.
This stone has also become a popular and expensive stone for use in the building because of its polished surface and a smooth mirror surface. Marble gives the home decoration its splendor and is well worth the investment in interior design because of its high strength and attractive appeal.
Ocean black slab

The resistance of the Black Ocean marble

Some marbles have a very high water absorption due to their calcareous nature. For this reason, they should not be us
اینا رو نصب کنید
pip install smtplib
این کد رو قرار بدید و اجرا کنید همین :)

import smtplib, ssl
from email.mime.text import MIMEText
from email.mime.multipart import MIMEMultipart
smtp_server = "smtp.gmail.com"
port = 587 # For starttls
sender_email = "yourmail@gmail.com"
password = "mailpassword"
# Create a secure SSL context
context = ssl.create_default_context()
# Try to log in to server and send email
try:
server = smtplib.SMTP(smtp_server,port)
server.ehlo() # Can be omitted
server.starttls(context=context) # Secure the connection
server.ehlo() # Can be omitted
server.login(sender_email, password)
# TODO: Send email here
sender_email = "yourmail@gmail.com"
receiver_email = "mahmpira@gmail.com"
message = MI
If you see there is no gravity pressure and breathing pressure you are in this case If there is distress from distant times Discover it You understand the dimensions of your personality The words and the spiritual state of the words can be understood
This happens 15 seconds after sleep
And it takes a few seconds
If you are tired or do not have a good place to sleep You better get into this
If you think you are asleep or awake You wake up
 You get the habits you get
اصل مطلب:اگر ذکر لا
Buy Telegram Subscribers 
buy telegram channel Subscribers 

They are active people who are added to your channel with force add. Force add is a specific way and in this method our unofficial telegram members are invited to your channel and after this invitation their presence in your channel depends on your subject and your activities. 

In this method people have to be online in our unofficial telegram channel to invite them and this shows that members are active. 

Because real telegram members are active and can decide to stay or not, so there is a possibility that between 20% to 40% of them can leave the channel. Pay attention that real members in the method of force add are chosen between Iran, Russia, Iraq and etc randomly.

Buy Fake Telegram Members 
buy fake tele
Human expectation of religion

Author: Ayatollah Javadi Amoli
Publisher’s speech

The dawning religion has illuminated
life and the opportunity to enjoy human and divine blessings so that man
guide by that heavenly ray and to enjoy all the capabilities and attain to
its highest position the position of divine caliphate in the earth, and the
worship of Allah.
This
highest divine blessing has always been the subject of threats by the
arrogances, and the moldings and distortions of the masters of power and
deceit. In fact, the people of religion, in the power's light and dignity of
religion, turn into crashing dangers and storms. That rebellious powers
are always frightening of them and reject them; but they have used all the
power in separating religion from the realm of human life to
ورق آلیاژی (CK45)

ورق آلیاژی یا فولاد آلیاژی ورقی فلزی است که در ترکیب عناصر سازنده آن دستکاری شده و با تغییرات این چنینی خواص فیزیکی و شیمیایی ورق تغییر پیدا کرده است.
ورق آهن معمولی یا کربن استیل یا ورق ST37 را قبلا معرفی کردم و با خواص آن آشنایی دارید.
امروزه صنایع مختلف نیازمند فولادهای خاصی هستند تا محصول نهایی خود را عرضه کنند.این که یک جایی دمای هوا بسیار بالا (مانند تنور نانوایی یا کوره های سیمان) یا بسیار پایین (مانند قله کوه ها و ارتفاع
فولاد آلیاژی

فولاد آلیاژی (به انگلیسی: Alloy steel) فولادی است که با عنصرهای گوناگون به صورت آلیاژ درآمده، برای بهبود ویژگی‌های مکانیکی فولاد می‌توان از ۱٫۰ تا ۵۰٪ از وزن آن را آلیاژ کرد. آلیاژهای فولاد دو دسته‌اند: فولاد کم‌آلیاژ و فولاد پُرآلیاژ. تفاوت میان این دو، می‌توان گفت، قراردادی است: اسمیت و هاشمی تفاوت این دو را در ۴٫۰٪ دانسته‌اند در حالی که گروه دگرمو آن را در ۸٫۰٪ می‌دانند.[۱][۲] در حالت کلی وقتی صحبت از «آلیاژ فولاد» می‌شود منظ
فیس بوک توییتر گوگل پلاس لینکدین اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ

یکی از دوستانم سبد خرید را به سایت خود اضافه می کرد و می خواست در مورد چگونگی سئو سبدخرید خود راهنمایی بگیرد. فکر کردم: چرا توصیه ای که به او کردم را به همه خوانندگانم نیز ندهم؟
ادامه مطلب
فولاد چیست؟
فولاد یا پولاد (به انگلیسی: Steel) آلیاژی از آهن است که بین ۰٫۰۰۲ تا ۲٫۱ درصد وزن آن کربن است. خواص فولاد به کمک تغییر در درصد کربن، عناصر آلیاژی و عملیات حرارتی قابل کنترل است.
برای ساخت فولاد، دو روش عمده وجود دارد. روش اول استفاده از آهن اسفنجی و کوره‌های قوس الکتریکی برای ذوب آهن اسفنجی و سپس آلیاژسازی است. روش دوم استفاده از آهن خام (آهن تولید شده در فرایند احیای غیرمستقیم) و سوزاندن کربن اضافی آن است. طی این فرایند میزان کربن آهن
Iranian
businessman said: The Iranian Foreign Ministry and Iranian Embassy in
the Philippines are not able to secure the claimed rights of an Iranian
businessman.

By the report of voice of Joya
of Shahinshahr in Isfahan The subject of this report is one of the
Iranian merchants, by the name of Shahram Soltat, First, we introduce
him in a brief outline in his own language. so the dear audience has a
short introduction of this subject of our report and what has happened
to him in one of the business activities in the Philippines. Shahram
Soltat was born in 1340 in Isfahan; he has been in the field of
importing and expor
در این آموزش فتوشاپ می آموزید که چگونه اثرات ذرات را در فتوشاپ ایجاد کنید. من همه چیز را با جزئیات بسیار توضیح خواهم داد که همه می توانند آن را ایجاد کنند ، حتی آنهایی که برای اولین بار فتوشاپ را باز کرده اند.آنچه شما نیاز دارید
https://maktabtv.com/
برای بازآفرینی طرح فوق ، به منابع زیر نیاز خواهید داشت:
    تصویر سهام
1. چگونه شروع به ایجاد یک اقدام کنیم
ابتدا عکسی را که می خواهید با آن کار کنید باز کنید. برای باز کردن عکس خود ، به File> Open بروید ، عکس خود
If you see there is no gravity pressure and breathing pressure you are in this case If there is distress from distant times Discover it You understand the dimensions of your personality The words and the spiritual state of the words can be understood
This happens 15 seconds after sleep
And it takes a few seconds
If you are tired or do not have a good place to sleep You better get into this
If you think you are asleep or awake You wake up
If your soul is released  Although its duration is short All yo
فیس بوک توییتر گوگل پلاس لینکدین اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ

مبانی برندسازی
برندسازی یکی از جنبه های مهم هر کسب و کار، بزرگ یا کوچک، خرده فروشی و B2B است. یک استراتژی برند موثر به شما تصدیق مهمی در بازارهای فزاینده رقابت می دهد. اما دقیقا “برندسازی” چیست؟ چگونه در یک کسب و کار کوچک مانند کسب و کار شما تاثیر می گذارد؟
ادامه مطلب
فولاد SPK

قطعات آهنگری/نورد شده از فولاد ابزار SPK، قبل از ماشین کاری یا سخت کاری تحت عملیات حرارتی آنیل (بازپخت) قرار می گیرند. ریز ساختار پس از آنیل شامل کاربیدهای کروی با توزیع یکنواخت در زمینه ی فریتی است. چنین میکروساختاری دارای سختی پایین و قابلیت ماشین کاری خوبی بوده و موجب کاهش سایش و افزایش عمر ابزارهای برشی می شود. آنیل فولاد ابزار SPK در حدود 850-800 درجه سانتیگراد انجام و به صورت آهسته با نرخ 20-10 درجه سانتیگراد در ساعت تا رسیدن به دمای 600

World & Its Different Levels
Or
Multilevel World 

As we know, two visible and explainable systems are discovered so far. The system which is as result of electrical force and other is as result of gravity force. Systems as result of ultra gravity force or infra electrical force, are not revealable and are inaccessible base upon latest scientist’s theories and observations but with the help of some evidence, some possibilities could be discussable and exist.
Every force creates and controls its own system. Electrical force creates and controls electrical system and also gravity force creates and controls gravitational system.
By the way, ultra gravitational force creates ultra gravity system and ultra ultra gravitational creates ultra ultra gravitational system and it continu
It’s human nature to grumble a little about the boss, the boring meeting, or some seemingly clueless directive from several layers above. Strictly speaking, such grumbling doesn’t cause real harm; everyone needs to vent now and then.
But an organization is in serious trouble when most discussions on crucial issues take place in side conversations, rather than in formal meetings, where concerns can be addressed thoughtfully with people in a position to instigate a change of course.
Recent news reports on Boeing reveal what appears to be an epidemic of side conversations about the 737 Max jetliner. In private emails and instant messages, employees expressed rampant concerns about the Max during its development — and outright disdain for some of the decisions being made, technologies b
در این فایل بانک طرح درس زبان انگلیسی هفتم دیگر را برای شما قرار داده ایم. بانک طرح درس زبان انگلیسی هفتم در قالب فایل پی دی اف آماده خرید و دانلود می باشد.
فرمت فایل: پی دی اف. طرح درس فارسی انگلیسی هفتم
نمونه ای از طرح درس انگلیسی هفتم
این پکیچ شامل 10 فایل شامل طرح درس روزانه و سالانه می باشد
Teaching Point(s) Conversation and practice
Main Lesson Aims Helping students develop functional language ability tointroduce themselves and greet other people
Target Language Items Vocabulary :boy , girl , man , woman , friend , classmateExpretion :Who is that boy ?He is my

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها